Onze Canada reis - Reisverslag uit Papamoa Beach, Nieuw Zeeland van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu Onze Canada reis - Reisverslag uit Papamoa Beach, Nieuw Zeeland van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu

Onze Canada reis

Door: Simon en Anke

Blijf op de hoogte en volg Simon en Anke

13 Mei 2015 | Nieuw Zeeland, Papamoa Beach

Op 16 mei 2015 vertrekken wij met Marianne, Leen en Riet voor onze camperreis naar Vancouver.
Daar wacht Francis ons op om de 6000 km lange reis door Canada te maken.
17 juni zijn we in Toronto voor de terugreis naar Nederland.

• 13 Mei 2015 - 16:17

Marian Richardson:

Lieve Anke en Simon, heel, heel veel plezier in het mooie Canada.
    Geniet met volle teugen, jullie hebben het verdiend. En vergeet vooral niet om een helikoptervlucht te maken boven de grandioze watervallen. Liefs Rob en Marian

• 13 Mei 2015 - 19:24

Sonja Gijsman:

Lieve Anke en Simon, heel veel vakantieplezier, geniet ervan, en als ik jullie reisverslag leest geniet ik lekker met jullie mee.
    Liefs Sonja

• 13 Mei 2015 - 23:33

Gerda Renkers:

Hoi Anke en Simon, een goed vooruitzicht en heel veel plezier, goede reis en vooral genieten, ben benieuwd naar de verhalen. Liefs Gerda

• 13 Mei 2015 - 23:58

Marga Kortekaas:

Hoi globetrotters,
    Nog een paar nachtjes slapen en dan op naar Canada. Alvast een goeie vlucht toegewenst en natuurlijk onwijs veel gaan genieten van al het mooie dat Canada te bieden heeft. 's Avonds gezellig spelletjes doen in de camper???
    Doei, Marga

• 14 Mei 2015 - 10:58

Mary Van Tol:

Hoi Anke en Simon dit zal wel een hele mooie reis worden.
    Ik wens jullie een hele goede reis veel plezier lekker genieten en veel foto's maken en filmen ha ha.
    Ik ga het volgen Liefs Mary xxx