Vancouver Island , Sooke - Reisverslag uit Denman Island, Canada van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu Vancouver Island , Sooke - Reisverslag uit Denman Island, Canada van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu

Vancouver Island , Sooke

Door: Simon en Anke

Blijf op de hoogte en volg Simon en Anke

21 Mei 2015 | Canada, Denman Island

Vancouver Island Sooke, 19 mei 2015,

Om 6.00 uur op want vanwege het tij moeten we de boot van 7.20 uur nemen.
Alles net op tijd klaar en we verlaten het mooie huis van Francis op Denman Island.

Onderweg stoppen we voor het ontbijt aan Deep Bay met uitzicht op Denman.
weer wild gezien ditmaal een Bald Eagle, deze zien WIJ dus alleen in Avifauna!
Volgende stop is bij de Little Qualicum Falls, wat is dit land ontzettend mooi,
net als het oerbos van Mc Millan park!
Daar staan dus bomen van 800 jaar oud , die een grote brand van 300 jaar geleden
hebben overleeft.

Rond 18.45 waren we in Sooke bij Theo en Else , in hun mooie oceanview huis ( goede vrienden van Francis) daar kregen we een gastvrij onthaal met een maaltijd van vissoep , zalm en aardappel salade.
Het was er zo gezellig en er is zo lekker gegeten, en ze hebben zo hun best gedaan, dank je wel!
Overnachten bij Theo en Else in de tuin, onze eerste nacht met elkaar in de camper…..