Whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu Whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu

Whistler

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Simon en Anke

23 Mei 2015 | Canada, Whistler

Vrijdag 22 Mei
Om 7.35AM vertrekken we voor de Ferry van 8.30. De overtocht naar het vasteland duurt zo’n anderhalf uur en via de Sea to Sky Highway rijden we naar de Whistler Campground, waar we rond het middaguur aankomen. Francis en Leen gaan weer eens naar een bouwmarkt en de rest met de shuttlebus naar Whistler, waar in 2010 de Olympische Winterspelen (alpine skieen) zijn gehouden. Met de kabelbaan gaan we in een half uur naar boven en zitten we in de sneeuw op 1800 meter hoogte. Marianne en Anke zeuren al sinds Denman Island om een ijsje en eindelijk kregen ze vanmiddag hun zin. Maar dan ook niet zomaar eentje. Jeetje wat was dat lekker!!! Maar we hebben voorlopig wel genoeg ijs gehad. Weer heerlijk gegeten en we ontdekken ook dat er nog grotere campers zijn dan de onze. En nog groter en nog groter… Met auto naar de douche want we hebben geen zin in een lange wandeling om te wassen.
Onze eerste beer gezien. Wow!

• 23 Mei 2015 - 08:34

Petru:

Leuk hoor om op afstand mee te reizen, maar we verwachten wel een foto van die beer.
    V.w.b. De foto's bij de verslagen, wij kunnen nooit de laatste foto openen is dat soms een filmpje. De andere zijn wel te bekijken. Geniet er nog maar lekker van.

• 23 Mei 2015 - 09:53

Gerda:

Het ziet er allemaal spectaculair uit. En .... is de boiler weer in bedrijf? Blijf genieten!

• 24 Mei 2015 - 10:20

Mary :

Heel mooi verhaal weer wat een belevenissen allemaal prachtig. ....veel plezier verder pas op voor beren
    Hartelijke groeten Mary xx

• 24 Mei 2015 - 13:13

Ton En Grace:

Tjonge, zo kort weg en nu al zoveel beleefd. Dan lijkt de markt in Gouda wel heel klein!
    Liefs van ons

• 24 Mei 2015 - 23:41

Marga :

Wat onwijs vervelend dat die boiler nog steeds niet gerepareerd is maar jullie kunnen je toch ook met koud water opfrissen. Hoe groot was dat "ijsje" eigenlijk??? Nou niet meer zeuren hoor dames!! Maar alle gekheid op een stokkie: jullie verslagen geven een goed overzicht van wat jullie daar allemaal meemaken. Te gek voor woorden!! Take care of the beren.
    Doei, Marga