Drumheller - Reisverslag uit Drumheller, Canada van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu Drumheller - Reisverslag uit Drumheller, Canada van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu

Drumheller

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Simon en Anke

28 Mei 2015 | Canada, Drumheller

Woensdag 27-05-2015 Banff –Drumheller

Vandaag reizen we weer verder, en al om 9.00 uur, bewonderen we de “Hoodoos” : prachtige door erosie ontstane schoorstenen.
Het is weer een mooie zonnige dag en met weemoed verlaten we de Rockies .
Via Calgary reizen we naar Drumheller..
Het landschap wordt steeds vlakker en vlakker.
Veel koeien en landbouw en mooie luchten, in Drumheller aangekomen bezoeken we het Royal Tyrrell museum.
We leren alles over de Dinosaurus, Tyrannosaurus, de Mosa saurus, Pachyrhinosaurus en nog veel meer saurussen, zelfs een Ankysaurus!!
Daarna nog een wandeling gemaakt door de fantastische “ Badlands” met vooral veel Hoodoos.
After a great day,( we verleren ons Nederlands ) inkopen , eten, kaarten en slapen alleen nog even de kaarters van mijn bed jagen :-)

• 28 Mei 2015 - 20:30

Marian:

Wat een geweldige reis. Als ik al die plaatsen langs zie komen, komen mijn vakanties door Canada ook weer allemaal tevoorschijn. Fantastisch. Het is echt een geweldig land. Geniet ervan. Enne... die aardappels zou ik maar laten liggen. Mooie stukken Canadees vlees op de bbq, bak met sla en smullen maar.

• 28 Mei 2015 - 23:12

Marga:

Wat een schat aan ervaringen doen jullie op zeg. Om jaloers op te worden. De dagen hier in Lisse zijn
    zo af en toe een zonnetje maar wel koud. Heb 's avonds nog steeds het dikke dekbed er op liggen.
    Vorige week was het in het oosten van het land zelfs nog -3,7. Als je je wanten aan doet op de fiets fiets je helemaal niet voor schut. Maar het wordt m.i.v. volgende week beter hebben ze beloofd. We zullen we l zien of ze het bij het rechte eind hebben. Blijf genieten met z'n allen.

• 29 Mei 2015 - 08:54

Gerda:

Wat een indrukken! Ik geniet iedere keer van jullie verslag.
    Genieten maar!