Donderdag 28 mei Drumheller-Medicine Hat - Reisverslag uit Medicine Hat, Canada van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu Donderdag 28 mei Drumheller-Medicine Hat - Reisverslag uit Medicine Hat, Canada van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu

Donderdag 28 mei Drumheller-Medicine Hat

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Simon en Anke

31 Mei 2015 | Canada, Medicine Hat

We worden wakker van het tikken van de regen op het dak.
Na het ontbijt willen we eerst op de foto voor de grootste dinosaurus ter wereld,
ongeveer 26 meter en 66.000 kilo staal.
Bij de “Horsethief” canyon staat een straffe wind maar het is droog, dus gelegenheid om de kloof in te gaan.
In Hanna stoppen we voor de lunch bij Lazy J’s , heerlijke soep, en een gratis speldje van Canada.
Simon en Marianne gaan een advocatenkantoor binnen, ze denken er geld te kunnen pinnen, ( op de gevel stond nog Union bank.)
Onderweg naar Medicine Hat zien we vooral voor veel vee, de kalveren blijven nog lang bij de koeien in de wei, leuk om te zien!
Na een bizonburger, een spelletje hoefijzer gooien, is het tijd voor de dag sluiting.