Zaterdag 30 mei Grasslands NP- Moose Jaw - Reisverslag uit Moose Jaw, Canada van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu Zaterdag 30 mei Grasslands NP- Moose Jaw - Reisverslag uit Moose Jaw, Canada van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu

Zaterdag 30 mei Grasslands NP- Moose Jaw

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Simon en Anke

31 Mei 2015 | Canada, Moose Jaw

We zijn vandaag 2 weken onderweg, en we hebben het nog steeds naar ons zin.
Alleen vandaag is het ons water op, en er zijn op de campground geen voorzieningen, alleen een toilet,
dus we zijn vroeg klaar voor vertrek.
Het doel vandaag is Moose Jaw.
We rijden over de prairie, op harde en onverharde wegen, dus alles wordt weer eens goed door elkaar geschud.
We lunchen in een heel leuk dorpscafe in Vanguard, Saskatchewan.
Ook moet er weer getankt worden, ( Emmie heeft echt een drankprobleem).
Rond 16.30 uur zijn we in Moose Jaw.
Morgen gaan we de tunnels in.

• 31 Mei 2015 - 08:58

Gerda:

Dat zal inderdaad genieten geweest zijn in zo'n oude keramiekfabriek.
    Al weer twee weken op reis, da tijd vliegt voorbij.
    Veel groetjes uit een nat Stompwijk.

• 31 Mei 2015 - 23:34

Mita:

Leuk dat jullie het naar jullie zin hebben
    ja de kalveren blijven lang bij de beef koeien lopen
    in Moose Jaw heb ik buur jongen van hier die is daar gaan werken in de beef koeien
    En ja met de camper die lust wel een slokje straks als je heuvel op en af gaat in noorden Ontario meschien nog wel meer
    Gaan jullie ook varen om de 1000 eilanden in Brocville dat hebben wij verleden jaar gedaan met vrienden mooie en Kinston is ook een mooie stad vooral als je rond rijd met zo,n trollies bus die informative geeft
    Nog heel veel plezier groetjes mita

• 03 Juni 2015 - 09:15

Lenneke Elderbroek:

Ha dat ken ik wel die onverharde wegen in Canada, vraag maar aan Francis en Marianne :-).