Zondag 31 mei. Moose Jaw- Moosomin - Reisverslag uit Moosomin, Canada van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu Zondag 31 mei. Moose Jaw- Moosomin - Reisverslag uit Moosomin, Canada van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu

Zondag 31 mei. Moose Jaw- Moosomin

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Simon en Anke

01 Juni 2015 | Canada, Moosomin

We besluiten om een klein deel van de route over te slaan, en we gaan via Regina ( de hoofdstad van Saskatchewan) langs de highway 1 richting Winnipeg.
Met de “ Tim Hortons” donuts achter de kiezen doen we boodschappen in de Dollar store en in de Bulk Barn. Deze laatste heeft niet alleen schepsnoep maar ook kun je er koffie , thee , meel ,chocolade , noten etc etc scheppen, maar je schept snel teveel!
Op naar het leuke stadje Moose Jaw.
Dat is wel eens anders geweest, in de tijd van Al Capone ( de drooglegging) werd dit dorpje little Chicago genoemd, dit horen we bij de rondleiding/theatervoorstelling in “ the tunnels of Moose Jaw” dit werd erg leuk gedaan! ( aanrader) als je ooit in Moose Jaw belandt..
Het was wel even zoeken naar de camp ground van Moosomin, maar rond 19.30 uur zaten we heerlijk aan een oosterse roerbak.

• 01 Juni 2015 - 07:11

Gerda:

Ik zal de tip over little Chigago onthouden!
    Ergens in Groningen is nu ook een kruidenierszaak gekomen, waar je in zelf meegebrachte doosjes en flesjes je etenswaren kunt halen.
    Geniet weer verder!

• 01 Juni 2015 - 15:37

Mita:

Leuke Foto Mariana met al die zoete donuts
    ze zeggen dat het weer warmer wordt groetjes

• 01 Juni 2015 - 17:52

Marga:

Wat zien die donuts er prachtig en lekker uit. Nog steeds trek in deze dingen of hebben jullie onderhand genoeg van dit soort eten?? Wat het weer betreft: nou het is hier ook af en toe knudde. Buiten zitten is er de laatste week niet echt van gekomen. Gisteren de hele dag geregend! Nog veel plezier en geniet van alles wat je ziet. Kunnen jullie het allemaal nog opslaan in jullie harde schijf??

• 01 Juni 2015 - 21:59

Carla:

Ziet er goed uit,krijg er ook trek in !!!

Veel plezier !!

• 03 Juni 2015 - 09:17

Lenneke Elderbroek:

Leuk zo'n bulk barn! Ongelooflijk hoeveel verschillende soorten donuts ze hebben bij Tim. Koop je er dus ook snel teveel van!