maandag 15 juni Bij Mita en Willem - Reisverslag uit Medina, Verenigde Staten van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu maandag 15 juni Bij Mita en Willem - Reisverslag uit Medina, Verenigde Staten van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu

maandag 15 juni Bij Mita en Willem

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Simon en Anke

19 Juni 2015 | Verenigde Staten, Medina

We gaan naar emigrantenland. Door Mita, de nicht van Rietje werden we heel gastvrij ontvangen.
15 Jaar geleden zijn Mita en Willem met hun 2 zonen naar Canada geëmigreerd. Ze hebben nu een immens groot bedrijf met ± 400 koeien en kilometers land, met mais enz. voor veevoer. Een succesverhaal. Ook de zonen Arjan en Johan hebben een prachtige stek.
We hebben het hele bedrijf gezien en het is heel boeiend om Willem over het bedrijf te horen vertellen. Hij is er trots op, en terecht. We hebben er heerlijk gegeten en zijn 's avonds nog even bij de jongens langs geweest.
Toen we terugkwamen was er een kalfje geboren.
Daarna weer in een echt bed geslapen.