Dinsdag 16 juni van Mita naar Toronto - Reisverslag uit Medina, Verenigde Staten van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu Dinsdag 16 juni van Mita naar Toronto - Reisverslag uit Medina, Verenigde Staten van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu

Dinsdag 16 juni van Mita naar Toronto

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Simon en Anke

19 Juni 2015 | Verenigde Staten, Medina

Zoals gewoonlijk vroeg op. En er stond een heerlijk ontbijtje voor ons klaar. Ook was het beddengoed uit de camper voor ons gewassen en gedroogd, dankjewel.
Dan is het koffers pakken en met weemoed ruimen we de camper op, nog wat poetsen en we nemen afscheid.
We rijden naar Toronto.
Met de schoonouders van Francis lunchen we.
Ze zijn gisteren in Toronto aangekomen en gaan met Francis, zijn vrouw en dochter, Lotte weer terug naar het westen, naar Denman Island brengen.
Wij worden bij ons hotel afgezet en we nemen afscheid van Francis, Emmie, Dollie en Truus.
We hebben grote hotelkamers met kingsize bedden. ff wennen dat wel.
Vanavond nog wat eten en dan vroeg naar bed.