Vrijdag 5 juni Sleeping Giant- Geraldton - Reisverslag uit Geraldton, Canada van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu Vrijdag 5 juni Sleeping Giant- Geraldton - Reisverslag uit Geraldton, Canada van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu

Vrijdag 5 juni Sleeping Giant- Geraldton

Blijf op de hoogte en volg Simon en Anke

08 Juni 2015 | Canada, Geraldton

Wat een gave dag vandaag! Het is prachtig weer.
We begonnen met een bezoek aan een Amethistgroeve. Je mocht er voor 20 dollar een emmer met stenen meenemen.
En er was genoeg te vinden. Het was genieten!!!!
Verder gereden en bij een canyon konden we tokkelen. Eerst een wandeling de berg op, dan 2 keer een hangbrug over de canyon.
Daarna al tokkelend lekker snel in 60 seconden door de kloof naar beneden.
Weer genieten dus!
Via de highway 11 kwamen we nog een oud kerkje tegen uit 1877, de deur was open en we konden even binnen kijken. Het kerkje is in bezit van indianen en slecht onderhouden. Heel jammer, maar het is hun erfgoed.
Rond 17.00 uur waren we op de Wild Goose Campground, weer aan een meer in niemandsland.
Alweer genieten!!

p.s mobiel van Anke is al een paar weken buiten werking.

• 08 Juni 2015 - 18:20

Mary :

Echt een super reis ....lekker verder met genieten ik ga een weekje naar Spanje met mn oudste zus heb er zin in xx

• 08 Juni 2015 - 18:59

Lenneke Elderbroek:

Wie heeft er allemaal getokkeld :-) en wat leuk zo'n amethistgroeve! Ligt dat zo dicht aan de oppervlakte? Volgens willen jullie nog lang niet naar huis....xx

• 08 Juni 2015 - 19:12

Petru:

Zo te lezen weer een onvergetelijke reis. Hoelang mogen jullie daar nog blijven, oftewel wanneer zijn jullie in Nederland? Is het weer daar net zo van slag als hier, of is het daar om deze tijd van het jaar altijd regenachtig? Fijn dat jullie warm water hebben, maar zijn er op die campings geen voorzieningen? Staan jullie dan op vrije campings? Anyway,,geniet nog maar lekker. Veel foto's maken en filmen dan kunnen we het ook,zien.