Maandag 8 juni Val d’Or - Reisverslag uit Val-d'Or, Canada van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu Maandag 8 juni Val d’Or - Reisverslag uit Val-d'Or, Canada van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu

Maandag 8 juni Val d’Or

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Simon en Anke

10 Juni 2015 | Canada, Val-d'Or

Maandagochtend ( bijna) alle winkels dicht.
We zoeken in het stadje dan maar een gezellig plekje voor koffie: gevonden!
Echt gezellig en lekkere koffie.
Overal waar we komen krijgen we veel belangstelling en vraagt men waar we vandaan komen .
Als we zeggen hoe onze reis verloopt is iedereen enthousiast en vragen ze door. Leuk zulke contacten.
Om 13.00 hebben we een rondleiding door de goudmijn.
Jammer genoeg wordt alles in het frans uitgelegd, en snel ( we zitten tenslotte in Quebec).
Dus af en toe ontgaat ons iets , lees : verstaan we iets
Daarna nog wat kilometers , en staan we weer aan een meer in het bos.
Vuurtje gestookt, marshmallows gerookt.
P.s Foto’s downloaden lukt meestal niet vanwege trage internet verbindingen. Sorry!!