Zaterdag 13 juni Ottawa-Brockville - Reisverslag uit Brockville, Canada van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu Zaterdag 13 juni Ottawa-Brockville - Reisverslag uit Brockville, Canada van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu

Zaterdag 13 juni Ottawa-Brockville

Door: anke

Blijf op de hoogte en volg Simon en Anke

15 Juni 2015 | Canada, Brockville

Zaterdag 13 juni Ottawa-Brockville.
Vandaag niet vroeg op stap, ook wel eens relaxt. Langs de weg stond een stand met vlaggetjes en in grote letters STRAWBERRY’S Lekker, jammer , volgende week open.
Maar in Camptville was een leuke markt met live muziek.
Het weer was fantastisch , zelfs warm, de art show was niet te vinden, wel borden langs de weg.
Dan maar op naar Brockville, waar we tante Riet ontmoeten en de Canadese neven en nichten.
We werden warm onthaald en we deelden kadootjes uit, chocolade met tulpen en stroopwafels.
De neven en nichten zijn in Canada geboren, en sommigen hadden nog nooit van stroopwafels , laat staan gegeten.
We hebben heerlijk gegeten, gedronken , crocquet gespeeld, oude familiefoto’s laten zien, gefilmd, foto’s gemaakt, vuurtje gestookt, gelachen en sommigen bleven nog tot in de kleine uurtjes op .
Op de oprit hebben we overnacht.
Is dit ook wild kamperen?