Dinsdag 9 juni La Verendrye- Mirabel - Reisverslag uit Mirabel, Canada van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu Dinsdag 9 juni La Verendrye- Mirabel - Reisverslag uit Mirabel, Canada van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu

Dinsdag 9 juni La Verendrye- Mirabel

Blijf op de hoogte en volg Simon en Anke

10 Juni 2015 | Canada, Mirabel

We trekken steeds verder door Quebec langs mooie wegen, bossen en meren.
Leuke dorpjes.
Zo ook vandaag weer. Nominique is zo’n dorpje. We hebben er authentiek Quebec’s eten besteld, bij Le petit maison rose, Poutine, soort van patatje oorlog , maar dan met meer ingredienten.
We zijn nu meer in de bewoonde wereld, d.w.z. drukker , vollere campground, bredere wegen en beter internet.
We moeten vandaag weer de was doen, boeeeehhh. Bij veel campgrounds hebben we alle voorzieningen hoor, dus we vervuilen niet, maar soms kamperen we wild…..
Het weer is redelijk, soms een buitje dan weer een zonnetje, net thuis!!
Morgen gaan we Montreal in.
Nog een week en dan vliegen we alweer!