Zondag 14 juni Brockville-Medina USA - Reisverslag uit Medina, Verenigde Staten van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu Zondag 14 juni Brockville-Medina USA - Reisverslag uit Medina, Verenigde Staten van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu

Zondag 14 juni Brockville-Medina USA

Door: anke

Blijf op de hoogte en volg Simon en Anke

15 Juni 2015 | Verenigde Staten, Medina

Na een GEWELDIGE avond weer wakker gemaakt door het zonnetje.
Nog een heerlijk ontbijtje gekregen met vooral vers fruit, afscheid genomen.
Na een uur rijden kwamen we bij de Amerikaanse grens.
Eerst paspoorten controle, enz, wat resulteerde in het afgeven van de eieren, tomaten en mandarijnen.
Gelukkig hadden we niet alles aangegeven. Daarna konden we naar een parkeerterreintje waar we de sleutels moesten afgeven , zelf moesten we naar het douane kantoor voor vingerafdrukken en nog meer controle.Alles bijelkaar duurde het nog geen 3 kwartier. We kregen de paspoorten weer en de sleutels en we konden verder.
Voor het eerst in de USA ! ( voor Marianne dan) .
Na een hele mooie rit zijn we dan nu in Medina USA, ongeveer 50 km van de Niagara Falls, waar we morgen naar toe gaan!
Het weer is drukkend, het zal wel gaan onweren, (het heeft al geregend) maar dat heeft niet veel geholpen.
Dat word een warme laatste nacht in de camper.

• 15 Juni 2015 - 05:48

Petru:

De laatste loodjes of lootjes, maakt niet uit geniet ervan. Leuk dat jullie de overzeese familie hebben bezocht en nee het is volgens ons niet wild camperen op de oprit van familie of jullie moeten erg tekeer zijn gegaan.

• 15 Juni 2015 - 07:52

Lenneke Elderbroek:

Goed te lezen dat het familiebezoek zo leuk was! Nog even de USA meepakken en dan is het alweer om.

• 15 Juni 2015 - 08:01

Gerda:

Dat familiebezoek was een mooie afsluiting. Geniet van de VS.
    Gerda

• 15 Juni 2015 - 23:36

Marga:

Aan alles komt een eind. Dus ook aan jullie geweldige reis. Wat zullen jullie een ervaring rijker zijn geworden!! Wat een indrukken hebben jullie op jullie "harde schijf" mogen zetten. Maar er is een tiet van komen en een tiet van gaan en de tiet van gaan is nu bijna gekomen. Wens jullie een goeie terugreis. We horen de verhalen of zien het fotoboek t.z.t. wel.

• 16 Juni 2015 - 21:06

Carla:

Super hoor,om zo,n reis te maken.
    Nog een heel fijne dag en een goede reis naar Nederland.
    liefs Carla.