vertrek- Denman Island BC - Reisverslag uit Denman Island, Canada van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu vertrek- Denman Island BC - Reisverslag uit Denman Island, Canada van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu

vertrek- Denman Island BC

Door: Anke van der Kwaak

Blijf op de hoogte en volg Simon en Anke

17 Mei 2015 | Canada, Denman Island

S'morgens rond 8.30 uur afgesproken op Schiphol met Marianne en Leen en Riet.

Op tijd in het vliegtuig, maar omdat er een fout was gemaakt waren er meer boarding cards dan stoelen.

Met 50 minuten vertraging dan toch de lucht in.

Op Vancouver Airport wachtte Francis ons op en met Emmy ( de camper) naar de ferry gereden.
De veerboot van 15.30 uur hebben we gemist maar om 17.00 uur
vertrokken we dan toch met de boot van Tsawwassen naar Nanaimo, mooie overtocht.

Na onze eerste rit in de camper over Vancouver Island kwamen we dan eindelijk op onze 1e bestemming, 30 uur op- eindelijk naar bed-truste.

• 18 Mei 2015 - 18:47

Petru:

Verreist en moe , dus lekker naar jullie bed toe. Heel veel plezier.

• 19 Mei 2015 - 00:00

Margakortekaas:

Soms zit het mee, soms zit het tegen. Maar na een goede nachtrust kunnen jullie de hele wereld weer aan. Ben heel benieuwd naar jullie verdere ervaringen. Veel plezier.