Dag 1 Denman Island - Reisverslag uit Denman Island, Canada van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu Dag 1 Denman Island - Reisverslag uit Denman Island, Canada van Simon en Anke Kwaak - WaarBenJij.nu

Dag 1 Denman Island

Door: Simon en Anke

Blijf op de hoogte en volg Simon en Anke

18 Mei 2015 | Canada, Denman Island

Na een goede nachtrust eerst de tuin ( lees landgoed) verkend.
Dan de nieuwe boiler in de camper gezet ( Leen en Francis) en Simon het gras gemaaid, de vrouwen aan de schoonmaak! het is tenslotte vakantie:)!

' s middags een " pottery tour" gemaakt, de jaarlijkse open atelier route op dit kunstenaars eiland, zeker de moeite waard !!!

En ons eerste " wild" gezien, een hertje, en heerlijk buiten gegeten, ( niet dat hertje hoor :)) ..

• 18 Mei 2015 - 20:08

Lenneke:

Leuk om jullie zo te volgen Anke! Heel goed te doen via deze site. Lekker eerst even bijkomen op Denman. Xx

• 19 Mei 2015 - 07:40

Gerda:

Leuke baardman op de foto met Ank. Had hij ook mooi keramiek? Geniet maar lekker, wij hebben weer eventjes een regendag gehad.

• 19 Mei 2015 - 16:35

Marga Kortekaas:

Het lijkt hier wel herfst. Veel wind, regen- en hagelbuien en het is koud. Maar goed dat ik mijn winterjas nog niet in de mottenballen heb gedaan. Buiten eten zit er hier in Lisse e.o. voorlopig nog niet in. Kunnen jullie niet een beetje van dat mooie weer hier heen sturen?? Nou jongelui geniet van alles wat je daar ziet!! Groetjes.